کلینیک بتن ایران| تولید انواع مواد شیمیایی بتن و قطعات جانبی بتن

کلینیک بتن ایران با نوآوری و فن آوری در زمینه بتن، مواد افزودنی بتن، شیمی بتن، فرآورده های شیمیایی بتن، فرآورده های ساختمانی بتن که جزئی از سیاست های زیر بنایی تحقیقاتی خود همیشه می کوشد تا بهترین باشد.

کلینیک بتن ایران| تولید انواع مواد شیمیایی بتن و قطعات جانبی بتن

کلینیک بتن ایران با نوآوری و فن آوری در زمینه بتن، مواد افزودنی بتن، شیمی بتن، فرآورده های شیمیایی بتن، فرآورده های ساختمانی بتن که جزئی از سیاست های زیر بنایی تحقیقاتی خود همیشه می کوشد تا بهترین باشد.

چسب اپوکسی MTOBOND P-1800

چسب اپوکسی واسط برای تعمیرات بتنی، اجرای درز های سرد آب بند، اتصال بتن به بتن، فولاد به سنگ.


MTOBOND P-1800


Epoxy bonding agent for concrete repairs, Bonding concrete to concrete, steel and granolithic


  بر اساس استاندارد ASTM C881 Type 2


شرح:


MTOBOND P-1800 یک چسب اپوکسی دائمی برای اتصال بتن، ملات و نصب سنگ در داخل و یا خارج سازه می باشد. این محصول قادر به تحمل مقداری رطوبت قبل و حین سخت شدن می باشد ولی پس از سخت شدن تبدیل به لایه ای آب بند می شود.قدرت چسبندگی نهایی این محصول بیشتر از مقاومت کششی بتن می باشد.MTOBOND P-1800 کاهش حجم ندارد و تشکیل لایه ای هموار و بدون تنش می دهد.


مصارف اولیه:


MTOBOND P-1800 را می توان بر روی سطوح تمیز، سفت و با دوام استفاده نمود مانند: فولاد، کاشی و آجر لعاب دار، آجر های سنگی و سرامیکی، آجر و یا کف موزاییکی.همچنین برای پوشش دادن سطح سنگ فرش ها، بتن قدیمی پوسیده و آجر های صنعتی و نیمه صنعتی.


امتیازات:


مقاومت زیاد


بدون انقباض


تحمل رطوبت


دوام زیاد


مقاوم در برابر حملات شیمیایی


نصب و کسب مقاومت سریع


بسته بندی توزین شده


بسته بندی:


MTOBOND P-1800در بسته های 3 کیلوگرمی شامل رزین پایه و واکنش گر عرضه می گردد.


ویژگی ها:


وزن مخصوص: 1485کیلوگرم در متر مکعب


مدت زمان کارایی: در دمای 25 درجی سانتیگراد به مدت 2.5 ساعت و در دمای 40 درجه سانتیگراد به مدت 1 ساعت.


سخت شدن ظاهری: در دمای 25 درجه سانتیگراد 9.5 و در دمای 40 درجه سانتیگراد 5.5 ساعت


سخت شدن نهایی: 7 روز


روش اجرا:


آماده سازی سطح:


سطوح را به طور کامل تمیز نمایید. تمام تکه های جدا شده، شیرابه سیمان، گردوخاک، ماده عمل آوری، سخت کننده های کف، روغن، گریس، چربی، قیر و یا رنگ بایستی زبر شوند. سطوح صیقلی بایستی زبر شوند. اگر روغن، گریس، چربی، قیر و مانند آن ها وجود دارد بایستی قبل از انجام دیگر کار های آماده سازی پاک شوند.تمام شیرابه ها یا بتن های تردد و شکننده بایستی با زخمه زنی یا شن پاشی برداشته یا خراشیده شوند تا سطحی سفت به دست آید. بتن جدید بایستی خشک شود تا انقباض و تغییر حالت آن به حداقل برسد. چنانچه سطح بتن با روغن قالب اشباع شده باشد لازم است تمامی عمق اشباع با ماسه کاشی، تراشیدن و در صورت لزوم تخریب تمامی بتن آلوده برداشته شود. تمام مواد عمل آوری باید پاک شده و یا تراشیده شوند و عملیات بر روی سطحی تمیز و عاری از گرد و خاک انجام پذیرد.

برای اطلاع از قیمت ها به وبسایت کلینیک بتن ایران مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.